معرفی و بررسی ۱۰ ربات پرکاربرد تلگرام

0

ربات های تلگرام از جمله ابزارهای کاربردی تلگرام هستند که کارها را برای شما ساده می کنند و سرویس های مختلفی را در اختیار شما می گذارند، حال ۱۰ تا از بهترین و پر کاربرد ترین ربات های تلگرام را بررسی می کنیم.

اولین ربات: Weather man Bot

همان طور که از اسم این ربات پیداست، کار این ربات گزارش هواشناسی است فرقی هم ندارد که شما در چه شهر و یا کشوری هستید می توانید تا ۵ روز اینده از وضعیت اب و هوا اگاه شوید.برای دسترسی به این ربات به weatherman_bot@ مراجعه کنید.

hamirayane

دومین ربات: Store Bot

با این ربات بهترین ربات های تلگرام را می توانید پیدا کنید. بعد از ان می توانید ان ربات ها را دریافت و امتیاز دهی کنید، برای چک کردن این ربات به ادرس storeBot@  بروید

hamirayane

سومینربات: Many Bot

می توانید ربات شخصی خود را با استفاده از این ربات بسازید و می توانید منو و زیر منو ایجاد کنید هم چنین می توان محتوا و مطالبی را از توییتر و فیس بوک گرفت و به اشتراک گذاشت. برای دسترسی به این ربات به manyBot@ مراجعه کنید.

hamirayane

چهارمین ربات: Movies tracker Bot

می توانید با این ربات اطلاعات فیلم ها را به صورت بروز دریافت کنید. این ربات به عنوان کاتالوگ فیلم شناخته شده است.  movieS4Bot@

hamirayane
پنجمین ربات: Botfather Bot 

از طریق BotFather می توانید ربات های مختلف ایجاد کنید و آن ها را به روش های مختلف بیارایید و در نهایت همه آن ها را مدیریت کنید. برای استفاده از این ربات رویbotfather@  کلیک کنید.

hamirayane

ششمین ربات : ShortUrl Bot

این ربات هم سرویسی است که به شما کمک می کند لینک های وب سایت های مختلف را با استفاده از سرویس گوگل کوتاه کنید.مانند goo.gl. لینک:  ShortUrlBot@

hamirayane

هفتمین ربات: Pronunciation Bot

این ربات وظیفه ی تبدیل متن به صدا را برعهده دارد و از ۳۴ زبان پشتیبانی می کند. ربات voicybot هم در این زمینه کار می کند.pronunciationbot@

hamirayane

هشتمین ربات: OpenStreetMap Bot

OpenStreetMap Bot قادر است که لینک و تصویر نقشه را در فرمت های مختلف تصویری برای دیگران ارسال کند. که شامل نقشه شهرها، شهرستان ها و مغازه ها و موارد دیگر می شود. کارایی های دیگری هم دارد که می توانید از طریق کلیک بر osmBot@ و بررسی آن به آن ها پی ببرید.

hamirayane

نهمین ربات: SaveVideo Bot

با این ربات فیلم ها را می توانید از یوتیوب و وب سایت های دیگر دانلود کنید.savevideoBot@ این ربات تلگرام شما را تبدیل به یک رباتی می کند که برای شما دانلود را انجام می دهد.

hamirayane

دهمین ربات: Translator Bot

این ربات کار ترجمه را برای شما انجام میدهد، به شما این امکان را می دهد که به زبان های مختلف صحبت کنید.ytranslatebot@

hamirayane

 

منبع:beroozresani

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.