آموزش تعویض تم در نسخه دسکتاپ تلگرام

2

آموزش تعویض تم در نسخه دسکتاپ تلگرام

آموزش تعویض تم در نسخه دسکتاپ تلگرام: در بروزرسانی اخیر تلگرام دسکتاپ ( نسخه 1.0.0) قابلیت اضافه کردن تم و زیبا سازی محیط کاری به برنامه اضافه شده است . در این مطلب آموزش تغییر تم را قرار دادیم تا با دانلود آنها  محیط تلگرام دسکتاپ خود را زیبا و اختصاصی کنید .(دقت کنید که برای استفاده از این قابلیت باید از نسخه دسکتاپ استفاده کنید / قابلیت اضافه کردن تم در نسخه پرتابل فعال نمی باشد)

دانلود نسخه تلگرام دسکتاپ  نسخه 1.0.0

بعد از نصب یا بروزرسانی نسخه دسکتاپ تلگرام یا همان نسخه ویندوزی  در قسمت مربوط به چت کلمه Themes@  را نوشته و ارسال کنید و بعد رو آن کلیک کنید.

آموزش تعویض تم در نسخه دسکتاپ تلگرام

hamirayane

پس از ورود به کانال تم مورد نظر را دانلود کنید.

hamirayane

پس از دانلود تم بر روی آن کلیک کرده و گزینه ی Apply This Theme بزنید. (یعنی اجرای این تم)

hamirayane

سپس گزینه Keep Changes را انتخاب کنید. ( یعنی ذخیره نمودن تغییرات)

hamirayane

بعد از انجام مراحل بالا تم جدید روی تلگرام دسکتاپ ویندوز فعال شده و میتوانید در محیطی زیبا به چت کردن با دوستان و آشنایان خود بپردازید .

( تذکر برای مشاهده مطالب بیشتر در مورد تلگرام لطفا نام آن را در بخش جستجوی سایت وارد کرده و با زدن دکمه اینتر آنرا جستجو نمایید تا مطالب و پیوند های مربط با آن برای شما به نمایش در آید به همراه لینک دانلود تلگرام از بخش دانلود ها هم برای نسخه ویندوز با پسوند اگزه exe و هم برای اندروید با پسوند ای پی کا apk . همچنین می توانید در رابطه با سایر موضوعات و نرم افزار های مورد نظر خود نیز همین کار را انجام دهید تا مطالب مرتبط برای شما نشان داده شود )

دانلود آخرین نسخه ویندوزی تلگرام در سایت حامی رایانه

دانلود آخرین نسخه اندرویدی تلگرام ای پی کا apk

 

 

 

گفتگو2 دیدگاه

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.