آشنایی چند اپلیکیشن مفید و کاربردی برای اندروید و iOS

0

Photoscan هم برای iOS  و هم برای اندروید

این اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد تا عکس های چاپ شده خود را به نسخه دیجیتالی در بیاورید. برای این کار شما باید عکس مورد نظر را بر روی یک سطح هموار قرار دهید. سپس با پیروی از دستورالعمل و گرفتن 4 عکس کامل، یک نسخه دیجیتالی کاملا مناسب از عکس را به شما می دهد.

نسخه رایگان این برنامه:

نسخه 7.99 دلاری حرفه ای این برنامه:

hamirayane

Color Binoculars برای iOS

به افرادی که دچار کور رنگی هستند این امکان را می دهد تا بتوانند بین رنگ ها تمایز قائل شوند.همچنین شما نیز می توانید دنیا را از نگاه این افراد بنگرید.

دانلود نسخه رایگان این برنامه:

hamirayane

Fingerprint Gestures برای اندروید

این اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد تا با حسگر تشخیص اثر انگشت کارهای متفاوتی را انجام دهید. به این صورت که می توانید در این برنامه  تعیین کنید که با یک بار یا دو بار ضربه زدن بر روی حسگر، و یا کشیدن دست خود بر روی آن، گوشی شما چه کاری را انجام دهد.

البته این برنامه ممکن است برای بعضی از حسگرها به خوبی عمل نکند. برای مثال حسگرهای گوشی HTC نمی توانند به خوبی باعث کارایی این اپلیکیشن شوند.

دانلود رایگان این برنامه:

hamirayanehamirayanehamirayane

Flip Browser برای اندروید

این برنامه کاربردی به شما این امکان را می دهد تا با کلیک کردن بر روی هر لینکی، آن را به صورت آیکون حبابی در کنار گوشی خود داشته باشید. یعنی لازم نیست که مانند قبل بعد از کلیک بر هر لینکی، صفحه ای که در آن هستید را از دست دهید و به سایت جدید منتقل شوید.

بعد از load شدن این سایت ها، شما می توانید به راحتی بر روی آیکون حبابی شکل کلیک کنید و تب های مورد نظر خود را ببینید. 

دانلود رایگان این برنامه:

 

 

منبع:beroozresani

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.