مقایسه باتری Pixel XL با آیفون 7plus و گلکسی S7 Edge

0

چندی پیش گوگل از دو پرچم دار خود با نام های Pixel و Pixel XL رونمایی کرد. گوگل سعی کرده است در طراحی این اسمارت فون ها همه موارد را بهینه کند که در مقایسه با رقبای خود قابل توجه است.یکی از مواردی که همیشه مورد توجه کاربران بوده است میزان مصرف باتری می باشد که در یک تست میزان باتری Pixel XL با آیفون 7 پلاس و گلکسی S7 Edge مقایشه شده است.

باتری گوشی Pixel XL به سبب بزرگتر بودن گوشی و رزولوشن بیشتر نمایشگر، ۳۴۵۰ میلی‌آمپری است. یک باتری ۲۷۷۰ میلی‌آمپری نیز وظیفه تامین نیرو برای Pixel  را برعهده دارد.  ظرفیت باتری پرچمداران سامسونگ و اپل به ترتیب برابر با ۳۶۰۰ و ۲۹۰۰ میلی آمپر ساعت است.در اولین مرحله از تست مدت دوام باتری با روشنایی نمایشگر ۲۰۰ نیت انجام می شود. این میزان روشنایی جهت محیط های داخلی کفایت می کند.

نتیجه ای که از این تست بدست آمده است بسیار شگفت انگیز نیست اما در جای خود به اندازه کافی نتایج خوبی را به دنبال داشته است.عمر باتری Pixel XL حدود 7 ساعت و 19 دقیقه میباشد ،این در حالی است که عمر مفید باتری اپل حدود 9 ساعت و 5 دقیقه است که باز هم اپل در جایگاه اول قرار دارد.متاسفانه سامسونگ هم با اختلاف یک دقیقه کمتر در جایگاه سوم بعد از Pixel XL قرار دارد.

دیگر کاربران گوگلی نیازی نیست نگران میزان مصرف باتری خود باشند  زیرا یک روز کامل را پاسخگو خواهد بود که در مقایسه با رقبای خود این مدت زمان قابل توجه است.این باتری‌ها Pixel XL همچنین به شارژ سریع هم مجهز شده‌اند که با ۱۵ دقیقه شارژ، هفت ساعت استفاده را برای کاربران به ارمغان می‌آورند وبه طور کلی در طول 2 ساعت باتری به طور کامل شارژ می شود.

 

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.