معرفی کامپیوتر آل این وان Surface Studio مایکروسافت

0

معرفی کامپیوتر آل این وان Surface Studio مایکروسافت

مایکروسافت واقعا چنین محصولی را معرفی کرد. کامپیوتر بدون کیس مایکروسافت، Surface Studio نام دارد و مایکروسافت درباره‌اش می‌گوید این کامپیوتر می‌تواند شیوه‌های تولید، آفرینش و آموزش را متحول کند. (کامپیوتر آل این وان Surface Studio مایکروسافت)

شاید بخش مهمی از تلاش مایکروسافت در ساخت این کامپیوتر All-in-One به قابلیت‌های ۳D باز گردد. این کامپیوتر در کنار معرفی آپدیت جدید ویندوز ۱۰ با نام Windows 10 Creators Update معرفی شد و می‌دانیم بروزرسانی جدید ویندوز ۱۰ بر تسهیل ساخت محتواهای سه‌بعدی متمرکز است.

مایکروسافت می‌گوید این سیستم باریک‌ترین نمایشگر LCD ای را دارد که تا به حال ساخته شده است. نمایشگری با عرض ۱۲٫۵ میلی‌متر. این نمایشگر لمسی پوشش آلومینیومی و ۱۳٫۵ میلیون پیکسل دارد، یعنی میزانی بیش از ۶۳ درصد یک تلویزیون ۴K.

در این سیستم کارت گرافیکی GTX 980M شرکت انویدیا به کار رفته است.

کامپیوتر بدون کیس استودیو مجموعه‌ای از لوازم جانبی هم دارد، لوازمی مثل Surface Pen یا Surface Dial، گجتی که با آن دستورات بخصوصی را هنگام کار برای‌تان انجام می‌دهد مثل کم و زیاد کردن صدا یا نور صفحه.

این دستگاه امکانات اتصالی خوبی هم دارد؛ صدا، کارت SD،  اترنت و ۴ پورت USB 3.0. در Surface Studio میکروفون درونی هم گذاشته‌اند که با آن به آسانی می‌توانید با دستیار صوتی کورتانا به تعامل بپردازید.

نهایتا باید گفت که قیمت این کامپیوتر بدون کیس ۲۹۹۹ دلار است و پیش خرید آن هم از همین امروز آغاز شده است.

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.