قابلیت iOS10 که در سیستم عامل های قبلی وجود نداشت

0

قابلیت iOS10 که در سیستم عامل های قبلی وجود نداشت

از جمله سیستم عامل های قدرتمندی است که قابلیت های زیادی را با خود به همراه آورده است.این نسخه از سیستم عامل که همزمان با معرفی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در اختیار عموم قرار گرفت با استقبال زیادی روبه رو شده است.در این مقاله یکسری از قابلیت های دیگر این نسخه را بررسی میکنیم که در نسخه های قبلی iOS وجود ندارد.

خواب کافی با آیفون یکی از قابلیت های  کاربردی است که در نسخه های قبلی وجود نداشت .با استفاده از ویژگی بهتر از پیش می توانید مدت زمان خواب خود را کنترل کنید.اگر جز افرادی هستید که با مشکل کم خوابی مواجه هستید حتما این قابلیت را از قسمت clock <bed time <get start فعال کنید.

قابلیت iOS10 که در سیستم عامل های قبلی وجود نداشت

حالا اپلیکیشن Photos دسته بندی هایی چون زمان، مکان و اشخاص را مد نظر قرار داده و با سهولت بیشتری به دنبال تصاویری که جست و جو می کنید می گردد. این اپلیکیشن بسیار هوشمند شده است و به صورت دقیق تمامی تصاویر و ویدئوهای هر کاربری را بر اساس زمان برجسته می کند.

hamirayane

استفاده از ویژگی Memories برای ایجاد اسلاید شوی های مختلف از تصاویر

در iOS 10 ویژگی جدیدی تحت عنوان Memories به اپلیکیشن تصاویر اضافه شده است. این اپلیکیشن تصاویر موجود در گالری تصاویر را بررسی می کند و تصاویر مرتبط با یکدیگر را انتخاب می کند و با استفاده از آن ها کلیپی با موضوع مشخصی ایجاد می کند. برای مشاهده کلیپ ساخته شده، اپلیکیشن تصاویر را باز کنید و سپس آیکون Memories را که در نوار پایین صفحه قرار دارد، انتخاب کنید. شما می توانید این بخش را با افزودن و یا حذف تصاویر تغییر دهید، کلیپ ها را ویرایش کنید و یا موسیقی آن ها را تغییر دهید.

hamirayane

تغییر شدت نور چراغ قوه

در موارد زیادی هستند که در آن ها چراغ قوه ی تلفن های هوشمند آیفون به کمک تان می آیند؛ اما ممکن است شدت نور برای همه ی گزینه ها یکسان نباشد. در آی او اس 10 اگر بخش کنترل سنتر را به بالا کشیده و سپس روی آیکون چراغ قوه لمس طولانی کنید، با منوی تنظیمات شدت نور آن مواجه خواهید شد.

 

در اپلیکیشن iMsssage کاربران میتوانند از استیکر و گیف های مختلف دربین مکالمات خود استفاده کنند . این قابلیتی است که تمامی اربران در دیگر شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.هم چنین در این اپلیکیشن می توانند برخی از کلمات خود را اموجی و شکلک های پیشنهادی جایگزین کنند.

منبع:beroozresani

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.