آیا پسورد خود را فراموش کرده اید؟!

0

امروز 90 درصد کاراهای انسانی به اینترنت و وب سایت های مختلف وابسته است. معمولا برای استفاده از سایت های مختلف کاربر موظف است که برای خود حساب کاربری  ایجاد کند که در اکثر مواقع کاربران پسوردهای خود را فراموش می کنند.

در صورتی که برای عضویت در سایت های مختلف از مرورگر کروم استفاده می کنید و برای امنیت بیشترپسوردهای متفاوتی را حین ثبت نام انتخاب می کنید ،در این مقاله یک روش بازیابی پسوردها را به شما آموزش می دهیم. هر چند که اکثر وبسایت ها گزینه ای با نام forgot password را در اختیار کاربران قرار می دهند که در صورت فراموش کردن پسورد خود از این لینک استفاده کنند و پسورد خود را بازیابی می کنند.

اما یک روش ساده تر برای دسترسی به پسوردها بدون آنکه نیاز باشد  از لینک فراموشی رمز استفاده کنید را به شما معرفی می کنیم.

مرحله اول :به قسمت تنظیمات گوگل کروم خود مراجعه کنید .

hamirayane

مرحله دوم:بعد از اینکه وارد قسمت تنظیمات شدید ، گزینه show advanced  در پایین صفحه را انتخاب کنید که گزینه های بیشتری برای شما نمایش داده شود.سپس گزینه manage password را انتخاب کنید .

hamirayane

تمامی پسوردهایی که تا به الان در کروم ذخیره کرده اید را مشاهده کنید.در کنار هر کدام گزینه ای به نام show می باشد که در صورت تمایل برای مشاهده پسورد این گزینه را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب گزینه show صفحه ای برای شما باز می شود که پسورد ورودی ویندوز را از شما می خواهد . بعد از وارد کردن این پسورد،پسورد مورد نظر شما نمایش داده می شود و دیگر نیازی نیست از گزینه forgot password وب سایت ها استفاده کنید .

hamirayane

دانلود مرورگر

منبع:beroozresani

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.