مشکل خود با اپ استور را حل کنید

0

دانلود برنامه و بازی از اپل استور یک از رایج ترین کارهایی است که صاحبان گوشی های اپل انجام می دهند بنابراین اختلال در دانلود می تواند بسیار آزار دهنده باشد.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که خواسته اید یک برنلمه را آپدیت و یا دریافت کنید و بعد از زدن بر روی گزینه Get یا Update مدت ها دایره ای که مربوط به این بخش است می چرخد و هیج عملی انجام نمی شود اما سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که دلیل این مشکل چیست و برای رفع این مشکل چکار باید کرد.

یکی از دلایل مهم عدم دانلود و یا آپدیت برنامه ها تحریم هایی است که شرکت اپل برای ایران گداشته است اما از آن جایی که قطع شدن اپ استور برای ایران همیشگی نیست و تنها برای مدتی باعث اختلال در دانلود برنامه ها می شود، برای اینکه متوجه شوید که آیا مشکل از سمت اپ استور است یا مشکل از دستگاه شماست باید IP دستگاه خود را عوض کنید.

اما اگر IP دستگاه خودتون عوض کردید و باز هم مشکل داشتید باید یک بار دستگاهتون را ریست کنید اما نگران نیست قرار نیست چزی از گوشی پاک شود.در برخی از موارد به خصوص کسانی که همه برنامه های خود را با گوشی از اپ استور دانلود می کنند، پیش می آید که تنطیمات دستگاه با مشکل مواجه شده است و این افراد می توانند با یک ریست مشکل دستگاه خود را برطرف کنند.

برای انجام ریست شما باید وارد Setting و سپس General شوید و در قسمت Reset گزینه اول ریست را همانند عکس انتخاب کنید.

hamirayane

منبع : بروزرسانی

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.