تست 10 مدل از برترین گوشی های حال حاضر در زمینه عمر باتری

0

تست 10 مدل از برترین گوشی های حال حاضر در زمینه عمر باتری

ضد آب و رطوبت و ضد گرد و غبار، پردازنده مرکزی جدید  A10، دوربین جدید،..در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس! یک گوشی موبایل هرچقدر هم که دارای ویژگی ها و امکانات خاصی باشد در صورتی که باتری خوبی نداشته باشد، نمی تواند مورد استقبال قرار گیرد.

همان طور که میدانید بیشترین مصرف‌کننده‌ی شارژ باتری درگوشی‌های هوشمند قابلیت صفحه‌نمایش همیشه روشن است و بعدازآن اتصال به اینترنت وایرلس بیشترین شارژ را مصرف می‌کند.

طبق تست هایی که بر روی این دو مدل گوشی انجام شد، مشخص شد که واقعا باتری این دو، از باتری مدل نسل گذشته خود یعنی 6 اس و 6 اس پلاس، عمر بیشتری دارد.  البته این خبر دور از انتظار نبود چراکه باترى آیفون ٧ بزرگتر از آیفون ۶ اس مى‌باشد  و باترى آیفون ٧ ١٩۶٠ میلى آمپر و باترى آیفون ۶ اس ١٧١۵ میلى آمپر در ساعت مى‌باشد.

همچنین باترى آیفون ٧ پلاس نیز در مقایسه با آیفون ۶ اس پلاس ٢٩٠٠ میلى آمپر در مقابل ٢٧۵٠ میلى آمپر در ساعت مى‌باشد که البته آیفون ٧ از دو پردازنده کم مصرف هم بهره مى برد.

در یکی از جدیدترین تست ها، 10 مدل از برترین گوشی های حال حاضر در زمینه عمر باتری با هم مقایسه شدند. در این رقابت تمامی گوشی ها با اینترنت 4g و LTE وبگردی شدند که نتایج به صورت زیر است:

تست 10 مدل از برترین گوشی های حال حاضر در زمینه عمر باتری

منبع:beroozresani

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.