SSDهای 512 گیگابایتی سامسونگ

0

SSDهای 512 گیگابایتی سامسونگ به اندازه‌ی یک تمبر پستی

سامسونگ خبر از شروع تولید حافظه‌های SSD جدیدش با ظرفیت 512 گیگابایتی‌اش داده است. مهم‌ترین مشخصه‌ی این حافظه‌های جدید، اندازه‌ی بسیار کوچک آن‌ها است؛ طوری که SSD جدید سامسونگ اندازه‌ای کوچک‌تر از یک تمبر پستی دارد. (SSDهای 512 گیگابایتی سامسونگ به اندازه‌ی یک تمبر پستی)

سامسونگ این SSD را برای لپ‌تاپ‌های جدید و فوق باریک ساخته است. این حافظه‌های جدید ابعادی برابر 20 در 16 در 1.5 میلی‌متر دارند و وزن‌شان هم یک گرم است. سامسونگ ادعا می‌کند که SSDهای جدیدش، سه برابر یک حافظه‌ی SSD که به صورت SATA متصل می‌شود، سرعت دارند.

SSDهای 512 گیگابایتی سامسونگ به  اندازه‌ی یک تمبر پستی

حافظه‌های جدید سامسونگ که PM971-NVMe نام‌گذاری شده‌اند، سرعت خواندن و نوشتن‌شان به ترتیب 1500 و 900 مگابیت در ثانیه است. این حافظه‌ها می‌توانند در سه ثانیه، یک فایل پنج گیگابایتی را منتقل کنند.

سامسونگ می‌گوید که این SSDهای جدید را در ظرفیت‌های 128، 256 و 512 گیگابایت عرضه خواهد کرد. این حافظه‌ها قرار است از ماه آینده در دسترس مشتریان قرار بگیرند.

می‌دانیم که اپل قرار است به زودی از مک‌بوک پروهای جدیدش رونمایی کند. احتمال اینکه از این حافظه‌های جدید سامسونگ هم در آن‌ها استفاده شده باشد، بسیار زیاد است.

منبع:دیجی مگ

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.