سیستم عامل اندروید و تاچ ویز هشت گیگابایت از حافظه داخلی گلکسی اس ۷ را اشغال می‌کند

0

همه ما می دانیم که این روزها اگر بخواهیم یک تلفن هوشمند خریداری کنیم قطعا حافظه داخلی بین ۸، ۱۶، ۳۲، ۶۴ و یا ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود که معمولا فضای قابل استفاده همه موارد یاد شده کمتر از میزان اصلی است. برای مثال اغلب گوشی هایی که ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارند، تنها ۱۴ گیگابایت فضای در دسترس کاربر را ارائه می کنند و ۳۲ گیگابایتی ها چیزی در حدود ۲۹ گیگابایت و یا ۶۴ گیگابایتی ها حدود ۵۸ گیگابایت را در اختیار کاربر قرار می دهند.

قطعا میزان حافظه اشفال شده، به خاطر دلیل اصلی آن یعنی سیستم عامل است. اما این روزها هر شرکتی، اقدام به نصب موارد اضافه ای بر روی سیستم عامل پیشفرض می کنند که این مورد نیز خود به فضای اشغال شده حافظه داخلی را بیشتر می کند.

این همان دلایلیست که باعث می شوند فضای واقعی در دسترس کاربران کمتر از میزان اصلی اعلام شده باشد. حال با این تفاسیر می توانید برخی از مدل ها گلکسی اس ۷ را از این نظر بررسی کنیم.

گلکسی اس ۷ با سیستم عامل اندروید و رابط کاربری انحصاری تاچ ویز سامسونگ عرضه می شود که هر دو این موارد جمعا حدود ۸ گیگابایت از حافظه داخلی گوشی را اشفال می کنند. مدل های گلکسی اس۷ و اس ۷ اج هر دو شامل این موضوع می شوند. مبحث یاد شده حتی در صورتی که تلفن هوشمند خود را هنوز راه اندازی هم نکرده باشید برقرار است و همان میزان فضا اشغال شده خواهد بود.

منبع: گویا آی تی

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.