سرفس بوک ۲ مایکروسافت ممکن است تا یک ماه آینده معرفی شود

0

در حالیکه که اکنون دستگاه های دارای کیبرد جدا شونده ۱۲.۴ درصد از بازار تبلت ها را به خود تخصیص داده اند، به نظر می رسد مایکروسافت در تلاش است تا بازهم حضور خود در این بازار را پر رنگ تر ساخته و بخش گسترده تری از آن را به دست آورد.

در همین راستا امروز شایعه کنندگان اظهار داشته اند که سرفس بوک ۲ کمپانی ساکن ردموند در آینده ای نزدیک معرفی و به علاقه مندان عرضه خواهد شد و مایکروسافت در انتظار است تا پس از آماده شدن نسل هفتم پردازنده های i5 و i7 اینتل که بر اساس فناوری ۱۴ نانومتری به تولید رسیده اند از دیوایس مورد بحث پرده بردارد.

ناگفته نماند چندی پیش، موسسه تحلیلی-آماری IDC از مایکروسافت و خط تولید سرفس به عنوان یک پیشرو در عرصه ی محصولات دارای کیبرد جدا شونده یاد کرده بود، هر چند که در زمان حاضر پای اپل هم به این بازار باز شده تا رقابتی جدی تر میان دو برند خوش آوازه ی دنیای تکنولوژی پدید آید.

طبق شنیده ها انتظار می رود در نسخه ی بعدی سرفس بوک نمایشگری 4K با رزولوشنی بهتر از آنچه در نمونه ی امروزی به کار رفته وجود داشته باشد و ضمناً این دستگاه از پورت USB-C که امکان انتقال داده با سرعت بیشتری را پدید می آورد نیز بهره برده و کاربر بتواند از طریق این درگاه یک صفحه نمایش جانبی کوچک تر را نیز به سرفس بوک متصل سازد.

اولین لپ تاپ اهالی ردموند که در بالا از آن سخن گفتیم تنها هفت ماه پیش معرفی شد و حالا شواهد نشان می دهند بعید نیست که نسل آتی آن تنها تا یک ماه دیگر رونمایی گردد و البته خبر خوب برای مصرف کنندگان اینکه در صورت رخ دادن چنین اتفاقی احتمالاً  نمونه هایی که هم اکنون در بازار هستند با کاهش قیمت قابل توجه ای مواجه خواهند گشت و امکان تهیه آنها با هزینه ای به مراتب پایین تر فراهم خواهد آمد.

منبع:digiato

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.