سامسونگ در حال آماده سازی گلکسی تب اس ۳ هشت اینچی است

0

به نظر می رسد سامسونگ در حال آماده شدن است تا دو محصول جایگزین را برای تبلت های Galaxy Tab S2 8.0 و Galaxy Tab S2 9.7 -متعلق به سال ۲۰۱۵- رونمایی کند. ناگفته نماند همانند نمونه های پیشین، دیوایس های در حال توسعه نیز از نمایشگرهایی ۸ و ۹.۷ اینچی بهره خواهند برد و البته به احتمال قوی برای آنها از عناوین Galaxy Tab S3 8.0 و Galaxy Tab S3 9.7 استفاده خواهد شد.

بد نیست یادآور شویم اندکی پیش و طی سال جاری میلادی بود که مشخص شد گلکسی تب ۳ هشت اینچی شماره مدل SM-T719 و دیگر دیوایس ۹.۷ اینچی شماره مدل SM-T813 را یدک خواهند کشید و هر چند هنوز نمی دانیم این دو گجت چه زمانی به شکل رسمی معرفی خواهند شد ولی اکنون این شانس را پیدا کرده ایم تا نگاهی به نمونه ی دارای صفحه نمایش کوچکتر (Galaxy Tab S3 8.0) داشته باشیم و قدری از مشخصه های سخت افزاری اش آگاه تر شویم.

دستگاه مورد بحث به تازگی برای دریافت مجوزها در اختیار رگولاتوری TENAA در کشور چین قرار گرفته و ویژگی های فنی و عکس های اش به این طریق راهی اینترنت شده اند. طبق داده هایی که حالا در دسترس داریم می دانیم که Galaxy Tab S3 8.0 از نظر ظاهری با مدل قبلی خود یا همان  S2 8.0 فرق چندانی ندارد و کماکان ابعاد بدنه ی ۱۹۸.۶ در ۱۳۴.۸ در ۵.۶ میلیمتر را به همراه وزن ۲۷۲ گرمی حفظ کرده است.

ظاهراً تنها تفاوتی که بین دو دستگاه نسل قبل و نسل جدید وجود دارد به برخی از مشخصه های سخت افزاری و نرم افزاری ختم می شود و در دیوایس در دست توسعه شاهد اجرا شدن اندروید ۶.۰ مارشملو هستیم، ضمن اینکه این دستگاه قدرت خودش را از چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۵۲ با فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز می گیرد (گلکسی تب اس ۲ هشت اینچی به چیپست هشت هسته ای اگزینوس ۵۴۳۳ با سرعت کلاک ۱.۹ گیگاهرتز مجهز بود).

جدای از مبحث چیپست، بازهم شاهد پیاده سازی تبلت مورد اشاره بر اساس نمایشگری از نوع AMOLED با رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۰۴۸ پیکسلی، دوربین های جلویی و پشتی ۲ و ۸ مگاپیکسلی، ۳ گیگابایت حافظه ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی هستیم.Samsung-Galaxy-Tab-S3-8.0-2-1

در صورتیکه آنچه در بالا ذکر شد صحت داشته باشد می توان گفت گلکسی تب اس ۳ هشت اینچی نسبت به مدل اس ۲ مشابه اش پیشرفت چندانی نداشته و تفاوت ها بسیار ناچیز هستند، هر چند که برای مشخص شدن قطعی این موضوع می بایست قدری بیشتر منتظر بمانیم تا کمپانی کره ای به صورت رسمی از این گجت رونمایی به عمل آورد.

Samsung-Galaxy-Tab-S3-8.0-5

Samsung-Galaxy-Tab-S3-8.0-3-1

منبع:digiato

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.