اپلیکیشن اشتراک گذاری ویدئوی Beme برای اندروید منتشر شد

0

کیسی نیستات، یوتوبر معروف که با ویدئو بلاگ های سطح بالایش به شهرت رسیده بالاخره امروز نسخه اندرویدی نخستین محصول اپلیکیشنی اش Beme را در پلی استور منتشر کرد. این اپلیکیشن که اولین  بار به صورت یک نسخه بتای انحصاری برای iOS منتشر شد، حالا در نسخه اندرویدی تغییرات مثبتی به خود دیده تا کاربران تجربه بهتری از کار با آن را داشته باشند.

اما Beme چیست؟ همانطور که از تصاویر پیداست، Beme سرویس جدید دیگری برای اشتراک گذاری ویدئو است که البته با دیگر نمونه ها تفاوت کوچکی دارد. در این اپ نسبت به نمونه های مشابه، بر ویدئوهایی که خواهان اشتراک گذاری شان هستید کنترل کمتری دارید. Beme در واقع طوری طراحی شده تا کاربر بدون مقدمه چینی و به کارگیری فیلتر و آمادگی قبلی، از لحظه های زندگی روزمره اش ویدئو گرفته و آن را به طور آنی با دیگران به اشتراک بگذارد.

هدف از به کارگیری چنین مکانیزمی در Beme در واقع این بوده که ویدئوها در طبیعی ترین حالت ممکن و بدون زمینه سازی قبلی به اشتراک گذاشته شوند. پروسه نصب و ثبت حساب کاربری در Beme مثل دیگر اپلیکیشن هاست، اما ضبط ویدئو در آن اندکی تفاوت دارد. برای اینکه ضبط آغاز شود نیازی نیست که دکمه خاصی را بزنید، بلکه کافیست موبایل را به سمت چهره تان بگیرید.

نکته جالب دیگر اینکه اپلیکیشن هنگام ضبط، تصویر ویدئو را هم به شما نشان نمی دهد تا بابت کادر و حالت تان در تصویر نگران نباشید. وقتی که خواستید فیلمبرداری را تمام کنید هم کافیست موبایل را از چهره خود دور کنید تا اپلیکیشن به طور خودکار ضبط را متوقف کند. البته اگر لنز دوربین را با دست بپوشانید هم همین اتفاق می افتد. بلافاصله پس از ضبط ویدئو، Beme آن را در حساب کاربری شما بارگذاری می کند تا فالوئرهایتان بتوانند آن را لایک کرده و در موردش نظر بگذارند.

همچنین به غیر از ویدئوهای دوستان و آشنایان، در شبکه اجتماعی Beme می توانید ویدئوهای دیگر کاربران از سراسر دنیا را نیز تماشا کنید. این اپلیکیشن رایگان است، و همین حالا می توانید آن را از اپ استور و گوگل پلی دریافت نمایید.

منبع:digiato

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.