افزایش شکاف بین سامسونگ و اپل در سه ماهه اول ۲۰۱۶

0

همانطور که می دانید در سال اخیر، به ناگهان شاهد فروش بی نظیر دستگاه های اپلی بودیم به طوری که حدس و گمان ها بر این سمت سوق داده شد که کاربران از اندروید خسته شده اند و به سمت ios مهاجرت کرده اند. تا اینکه امسال در سال ۲۰۱۶ آمارها به گونه ای است که اندرویدی ها را امیدوار تر کرده است. گفته می شود که در  ماه مارس، سامسونگ توانسته ده میلیون گلکسی اس ۷ خود را در کل دنیا به فروش برساند. این رقم رقم واقعا بالایی است اما فراموش نکنید که این رقم دوبرابر رقم فروش اپل در این دو سه ماه بوده است.

ترندفورس اعتقاد دارد که سامسونگ با افزایش سهم خود از بازار توانسته بازار بزرگی از اسمارت فون ها را در اختیار بگیرد.

طی سه ماه اول از سال ۲۰۱۶ این شرکت کره ای توانسته ۸۱ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش برساند که رقم بسیار بالایی است. سهم سامسونگ از بازار حالا ۲۷٫۸ درصد است.

در همین میان اپل که بزرگترین و قوی ترین رقیب سامسونگ است توانست ۴۲ میلیون دستگاه بفروشد که با این حساب، سهم این شرکت نیز از بازار ۱۴٫۴ درصد است.

سامسونگ نسبت به سال گذشته رشد ۵٫۷ درصدی داشته است . بعد از سامسونگ برندهای هوآوی (۹٫۳%)، لنوو (۵٫۸%)، شیائومی (۵٫۵%) و ال جی (۵٫۱%) در رده های سه تا شش قرار گرفته اند.

اگر بخواهیم روند رشد این شرکت ها را طی سه ماه اول سال ۲۰۱۵ بررسی کنیم باید بگوییم که شکاف بین اپل و سامسونگ از سال گذشته تا کنون خدود ۱۱ درصد رشد داشته است. فاصله میان سامسونگ و اپل در سال گذشته ۱٫۲ بوده که این میزان امسال به ۱۳ درصد رسیده است. کارشناسان می گویند عرضه ی دو گوشی برتر سامسونگ در ماه مارس به نام های گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج و از سویی زمان طولانی بین رونمایی و در اختیار قرار دادن آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس توسط اپل موجب شد که این اتفاق رخ دهد و سامسونگ به طور موثر تر عمل کند و موفقیت را از آن خود کند.

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.