ایمیل یاهو با ویژگی های جدید ویژه کاربران آندروید

0

براساس اخباری که منتشر شده است سرویس ایمیل یاهو در آپدیت جدید برای کاربران اندرویدی قابلیت های کاربردی را اضافه کرده است.سرویس یاهو قبل از این آپدیت برای کاربران اپلی تغییراتی را اعمال کرده بود ، حال نوبت کاربران اندرویدی میباشد که از قابلیت های جدید سرویس یاهو بهره مند شوند.

در آپدیت جدید این امکان برای کاربران فراهم میشود  لیستی از کاربرانی  که با آن ها در ارتباط هستند  را ایجاد کنند.با کمک نوار ابزار کنار صفحه در یاهو میتوان با گزینه های موجود کارهای مختلفی را بروی لیست اعمال کرد.به علاوه کاربران اندرویدی از این پس میتوانند کانتکت های خود را با کانتکت های یاهو  همگام سازی کنند.اگر مایل نیستید که لیست کاربران تلفن و یاهو با هم ترکیب شوند میتوانید از قسمت تنظیمات گزینه همگام سازی را غیر فعال کنید.

Yahoo-Mail-is-updated-with-new-features-for-the-Android-version-of-the-app

قابلیت های دیگر از جمله انیمیشن های جدید نیز اضافه شده است و همچنین در صورت تمایل میتوانید پیام تبریک نیز برای دوستان خود ارسال کنید. کاربران اندروید میتوانند با نصب بتای این نسخه از یاهو قبل از کاربران دیگر از قابلیت های جدید بهره مند شوند. در صورت تمایل به آپدیت جدید کافی است به استور گوگل پلی مراجعه کنیدو اپلیکیشن یاهو خود را آپدیت کنید.

 

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.