شایعات قبلی تایید شد: آیفون 7 جک هدفون ندارد

0

ا توجه به جدیدترین گزارش‌های منتشر شده از سوی سازنده‌ی آیفون جدید در کشور چین، «آیفون 7» (iPhone 7) از جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری صدا بهره نمی‌برد و به‌جای آن هدفون به پورت لایتنینگ متصل می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند از هدفون‌های بلوتوث استفاده کنند. البته در این گزارش‌ها گفته شده که قطعه‌ای هم برای تبدیل خروجی ۳٫۵ میلی‌متری صدا به لایتنینگ در آیفون 7 قرار دارد.

به احتمال زیاد آیفون 7 باریک‌تر از مدل‌های قبلی خواهد بود و احتمال دارد که اپل از هدست‌های بی‌سیم در آن استفاده کند. البته به‌نظر می‌رسد که هدست‌های لایتنینگ قیمت بالایی داشته باشند و نمی‌توان از آن‌ها روی دستگاه‌های مختلف مانند کامپیوتر استفاده کرد.

در این گزارش‌ها گفته شده که پورت لایتنیگ از صدای آنالوگ پشتیبانی نمی‌کند و به همین دلیل هدست‌های بی‌سیم از DAC و آمپ جداگانه بهره می‌برند.

iphone-7-headphone-1

آیفون 7 ورودی 3.5 میلی‌متری صدا ندارد

این موضوع باعث می‌شود که هدفون‌های آیفون 7 قیمت بالایی داشته باشند و همچنین باتری بیشتری هم مصرف می‌کنند. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که در زمان گوش کردن به موسیقی و استفاده از هدست نمی‌توان گوشی را شارژ کرد. در گذشته گفته شده بود که اپل برای ضد آب کردن آیفون 7 جک هدفون را از روی این محصول حذف کرده است.

اپل قبلا یک تبدیل لایتنیگ به HDMI راهی بازار کرده بود که ۵۰ دلار قیمت داشت.

‌‌‌‌‌‌‌‌

 

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.