فروش آنلاین آنتی ویروس کسپراسکای

0

فروش آنلاین آنتی ویروس کسپراسکای

کسپرسکی به استثنای یک آزمون در تمام آزمون‌های امنیتی عمده و مهم شرکت می‌کند. در یکی از آزمون‌های اخیر، کسپرسکی راهکار West Coast Labs را (که گواهینامه پلاتینیوم را از وب‌سایت PC Magazine دریافت کرده) به راحتی کنار زد. آزمایشگاه امنیت نرم‌افزاری مستقل ICSA نیز کسپرسکی را به دلیل قدرت بالا در شناسایی و حذف ویروس‌ها توصیه کرده است. علاوه بر این کسپرسکی در 10 مورد از 12 آزمون احیر نشریه معتبر Virus Bulletin شرکت کرد که در 9 آزمون موفق به دریافت گواهینامه معتبر VB100 شد؛ عملکردی خیره‌کننده از یک محصول امنیتی که کمتر شاهد آن هستیم. (فروش آنلاین آنتی ویروس کسپراسکای)

فروش آنلاین آنتی ویروس کسپراسکای

فناوری‌های کسپرسکی در آزمون‌های دقیق و دشوار موسسه‌های دیگر نیز امتیازات بالایی کسب کرد. برای مثال موسسه Dennis Technology Labs قدرت محصولات امنیتی را طی یک دوره آزمایشی هفت روزه محک زده و توان آنها را در مهار ویروس‌ها و بدافزارهای یکسان می‌سنجد. کسپرسکی در این آزمون سخت‌گیرانه گواهینامه AAA، یعنی برترین و بالاترین گواهی ممکن را از آن خود کرد. این محصول در تمام آزمون‌های معتبر AV-Test Institute را بالاتر امتیاز را به‌دست آورد.

کارشناسان AV-Compatratives محصولات امنیتی را در آزمون‌های گوناگونی محک می‌زنند؛ از قدرت پایه در شناسایی بدافزارها گرفته تا آزمون‌هایی مشابه تهدیدات واقعی که در آن عیار یک آنتی ویروس و تمام اجزای آن به‌دست می‌آید. راهکارهایی که حداقل امتیازات را کسب کنند گواهینامه Standard را دریافت و محصولاتی که عملکرد قدرتمندی را به‌نمایش بگذارند گواهینامه Advanced یا Advanced+ را دریافت می‌کنند.

فروش آنلاین آنتی ویروس کسپراسکای در فروشگاه اینترنتی حامی رایانه

برای خرید کلیک کنید

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.