یوتیوب همراه با قابلیت جدید

0

یوتیوب همراه با قابلیت جدید

به تازگی قابلیت جدیدی به یوتیوب افزوده شده است که میزان استفاده شما را کنترل می کند.

در دنیای امروز خیلی از افراد با اینترنت و شبکه های اجتماعی در ارتباط هستند و روزانه وقت زیادی را برای استفاده از این شبکه های اختصاص می دهند که همین موضوع گاهی اوقات باعث می شود بعضی از افراد به اینترنت و این شبکه های اجتماعی اعتیاد پیدا کنند.

یوتیوب همراه با قابلیت جدید

اما گزارشات نشان  می دهد به تازگی قابلیت جدیدی به یوتیوب افزوده شده است که میزان استفاده شما را کنترل می نماید.

نحوه عملکرد این قابلیت به این صورت است که بازه های زمانی 15،30،60،90،180 برای کاربر تعریف شده است که کاربر در صورت تمایل می تواند یکی از آنها را انتخاب کند و پس از انتخاب یکی از گزینه ها اگر کاربر در حال تماشای ویدیو در یوتیوب باشد، بر اساس زمانی که انتخاب شده است ویدیو متوقف می شود و به کاربر زمان استراحت می دهد.

برای فعال سازی این قابلیت کافیست به قسمت تنظیمات بروید سپس در مرحله بعد گزینه General را انتخاب کنید و در مرحله بعدی گزینه remind to take a break را انتخاب کنید و با انتخاب این گزینه پنجره ای برای شما باز می شود که در آن پنجره بازه های زمانی متفاوتی وجود دارد که کاربر به دلخواه می تواند یکی از آن ها را انتخاب نماید.

همچنین اگر کاربر یکی از بازه های زمانی را انتخاب نماید و یوتیوب در زمان مشخص شده برای متوقف کردن ویدیو یادآوری کند ، کاربر می تواند به پیام یادآوری توجه نکند و به تماشای ویدیو ادامه دهد.

 

 

برای دریافت آخرین تحولات در حوزه علم و فناوری رایانه در کانال تلگرامی ما به آدرس HamiRayane_com@ همراه ما باشید.

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.