10 قابلیت برتر Galaxy S8 نسبت به آیفون 7

0

اوایل فروردین ماه شاهد معرفی پرچم‌داران سال 2017 سامسونگ بودیم. مثل همیشه سامسونگ گوشی‌های جدید خود را با قابلیت‌های جدیدی معرفی کرد. برخی از این ویژگی‌ها باعث می‌شود کاربرانی را که به دنبال امکانات بیشتر در یک گوشی هستند نسبت به خرید گوشی های جدید سامسونگ ترغیب کند.

اسکنر عنبیه

اسکنر عنبیه، با اسکن چشم کاربر، علاوه بر باز کردن قفل گوشی دسترسی به فایل‌های شخصی را میسر می‌کند. آیفون 7 فاقد این ویژگی است و تنها از حسگر اثر انگشت در آن استفاده شده.

hamirayane

سیستم تشخیص چهره

علاوه بر اسکنر عنبیه می‌توانید از سیستم تشخیص چهره برای باز شدن گوشی استفاده کنید.

hamirayane

صفحه نمایش بزرگ‌تر

این بار در محصولات جدید سامسونگ با صفحه نمایش‌های 5.8 و 6.2 اینچی فضای کار بیشتری نسبت به آیفون‌های 4.7 اینچی و 5.5 اینچی در اختیار کاربر است.

hamirayane

شارژ بی‌سیم

شما می‌توانید S8 و S8+ را با استفاده از پد شارژ بی‌سیم به‌راحتی شارژ کنید. این در حالی است که هنوز در آیفون‌ها این قابلیت وجود ندارد.

hamirayane

استفاده از هدفون معمولی

کاربر می‌تواند از انواع هدفون 3.5 میلی‌متری استفاده کند. اپل جک 3.5 میلی‌متری را در آیفون‌های جدید حذف کرد؛ بنابراین فقط باید از هدفون‌های لایتنینگ استفاده کنید.

hamirayane

نرم‌افزار اختصاصی و قدرتمند واقعیت مجازی

S8 با انواع هدست‌های واقعیت مجازی سازگاری دارد، اما آیفون تنها با برخی از انواع این هدست‌ها سازگار است.

hamirayane

حسگر ضربان قلب

S8 حسگر ضربان قلب دارد و اگر به فعالیت‌های ورزشی علاقه‌مندید، این گوشی مناسب‌تر از آیفون‌هاست.

hamirayane

تبدیل شدن به کامپیوتر شخصی

شما می‌توانید گلکسی های جدید را با استفاده از داک مخصوص (Samsung DeX) به مانیتور، ماوس و کیبورد متصل کنید و مانند کامپیوتر شخصی از آن استفاده کنید.

hamirayane

Bixby، منشی همه‌فن‌حریف

دستیار صوتی سامسونگ می‌تواند از هر چیزی برای شما عکس بگیرد و اطلاعات ساخت و نزدیک‌ترین فروشگاه برای خرید آن را شناسایی کند.

hamirayane

باتری قدرتمندتر

باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی S8 و 3500 میلی‌آمپرساعتی +S8 به همراه سیستم شارژ سریع به خوبی نشان‌دهده قدرت بالاتر باتری این گوشی‌ها ه آیفون‌هاست.

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.