محو شدن صفحه نمایش گوشی های Pixel 2 XL گوگل

0

محو شدن صفحه نمایش گوشی های Pixel 2 XL گوگل

گوگل به تازگی با مشکل محو شدن تصاویر Pixel 2 XL به عنوان جدیدترین پرچم‌دار خود، مواجه شده که معمولاً این نقیصه در صفحه‌ های نمایش OLED شایع است.

محو شدن صفحه نمایش گوشی های Pixel 2 XL گوگل

اگر جسمی مدت زیادی روی صفحه‌نمایش OLED قرار گیرد، دستگاه دچار مشکل محو شدن تصاویر می‌شود؛ مشکلی که گوگل اخیراً با آن دست و پنجه نرم می‌کند. سامسونگ نیز برای فرار از چنین مشکلی دست به ترفندی جالب زده و محل دکمه home را تغییر داده است.

با توجه به اینکه زمان زیادی از عرضه گوشی Pixel 2 XL به بازار نگذشته، این موضوع، به مذاق دوستداران گوگل خوش نیامده است. گوگل در این زمینه بیانیه‌ای صادر نکرده اما به نظر می‌رسد تست کیفیت بسیار گسترده‌تری را اعمال کند.

گزارش‌های بسیاری این مشکل صفحه نمایش پرچمدار جدید گوگل را تایید کرده است، اما برخی کارشناسان عقیده دارند ممکن است به جای مشکل محو شدن تصاویر Pixel 2 XL پیکسل‌های صفحه‌نمایش دچار سوختگی شده باشند. البته سوختگی پیکسل یک ایراد نرم‌افزاری است که معمولاً در صفحه‌نمایش LCD به وجود می آید.

جدا از این نقص فنی، بسیاری از کاربران گوشی Pixel 2 XL معتقدند رنگ تصاویر در صفحه‌نمایش برخی از این دستگاه‌ها نیز دچار مشکل است. شرکت گوگل در ابتدای ورود به بازار تولید تلفن‌های هوشمند به سر می‌برد و قطعاً نمی‌خواهد در بدو ورود خود، با چنین مشکلاتی در ساخت گوشی‌ها مواجه شود.

حال باید منتظر ماند تا دید این شرکت پرشهرت در عرصه تکنولوژی چه راهکاری را برای رفع مشکل صفحه نمایش گوشی پرچمدار خود اتخاذ می‌کند.

 

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.