تصویر لو رفته از نوکیا ۹ را ببنید

0

تصویر لو رفته از نوکیا ۹ را ببنید

شرکت نوکیا قصد دارد تا مدتی دیگر گوشی نوکیا ۹ را معرفی کند. محصولی که می‌خواهد پرچم‌دار جدید ای شرکت باشد. تا این لحظه هم خبرهای مختلفی از این تلفن همراه شنیده‌ایم و می‌دانیم که قطعا در حال ساخت است. امروز تصویر دیگری از این گوشی به بیرون درز کرده است. تصویری که مربوط به قاب پشتی گوشی می‌شود. گفته شده این عکس از محلی که گوشی نوکیا ۹ در کشور چین در حال ساخت است به بیرون درز کرده است.

تصویر لو رفته از نوکیا ۹ را ببنید

تصویر منتشر شده برخی از ویژگی‌های گوشی جدید نوکیا را لو می‌دهد. به طور مثال می‌توانید به دوربین دوتای آن اشاره کنیم. محل قرار گرفتن دوربین در قاب پشت گوشی آنقدر بزرگ است که دو دوربین در آن قرار میگیرد. همچنین مشخص شده که فلش LED هم در کنار دوربین پشت قرار گرفته است. با نگاهی دقیق‌تر به محل قرار گرفتن سنسور تشخیص اثر انگشت هم بر می‌خورید. سنسور تشخیص اثر انگشت دقیقا پشت گوشی و زیر دوربین دوتایی قرار گرفته است. قیمت پایین گوشی در این عکس دیده نمی‌شود، اما شایعات می‌گویند که گوشی نوکیا ۹ جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا ندارد و از پورت USB-C بهره می‌برد.

این تلفن همرا هوشمند به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی AMOLED مجهز شده که از نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد. همچنین گفته شده که اندروید ۸ روی آن نصب می‌شود.

 

 

 

منبع:دیجیمگ

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.