معرفی مینی کامپیوترهای VivoPC سری CSM ایسوس

0

معرفی مینی کامپیوترهای VivoPC سری CSM ایسوس

مینی کامپیوترهای VivoPC سری CSM ایسوس ، راه حلی جدید برای افرادی است که می‌خواهند به کسب و کارهای کوچک، متوسط و شرکت‌های خود رونق ببخشند.

ایسوس به طور رسمی VivoMini PC UN65U را به برنامه جهانی Corporate Stable Model یا CSM افزود. برنامه CSM یک ابتکار عمل، با هدف ارائه خدمات به مشتریان با عرضه پایدار محصول، پشتیبانی پس از فروش بسیار پیشرفته طراحی شده است. CSM در حال حاضر برترین و سازگارترین برنامه بین سیستم‌ها در جهان، برای پروژه‌های تجاری است که اینک دامنه آن به مینی کامپیوترها نیز کشیده شده است. مینی کامپیوترهای VivoPC سری CSM ایسوس برای کسب و کارهای کوچک، متوسط (SMB) و شرکت‌ها مناسب هستند.

با خرید هر یک از این مینی کامپیوترها، نسخه‌ای از CSM به ارزش 60 دلار را از ASUS Control Center دریافت خواهید کرد که مجموعه نرم افزاری مدیریت IT در سطح سرور بوده و کنترل و نظارت جامع را برای شما فراهم خواهد کرد. افزون بر تمام این موارد، محصولات مبتنی بر CSM دارای نقشه راه پایدار و اطمینان از دسترس بودن تا 36 ماه هستند.

hamirayane

راه حلی به نام مینی کامپیوترهای VivoPC سری CSM ایسوس

مینی کامپیوتر VivoMini PC UN65U نخستین مینی PC جهان است که قابلیت‌های یک کامپیوتر دسکتاپ کامل کسب و کار را در یک کیس 0.6 لیتری کوچک عرضه می‌کند. این محصول با استفاده از پردازنده های نسل هفتم اینتل در نمونه‌های Intel Core طراحی شده که دارای ذخیره‌سازی دوگانه، شامل مدل‌های 2.5 اینچی از SSD و HDDها است. همچنین در بخش ذخیره‌سازی شاهد ماژول‌های پیشرفته SSD M.2 با پهنای باند 32 گیگابیت در ثانیه هستیم. مینی کامپیوتر VivoMini UN65U می‌تواند از ماژول‌های Intel Optane نیز استفاده کرده و سرعت عملکرد HDD را در بخش‌هایی همچون ذخیره‌سازی فایل‌های بزرگ، بسیار بالا ببرد. VivoMini PC UN65Uها با طراحی مدرن خود، امکان ارتقا و دسترسی به سخت افزارهای داخلی را بسیار آسان کرده است.

ایسوس قصد دارد تا مجموعه‌ای کامل از مینی کامپیوترهای خود را مبتنی بر ویژگی‌های تجاری CSM طراحی کند که در ماه‌های آینده شاهد پیوستن مدل‌هایی همچون VivoMini VC65 ،VivoMini VC68V ،VC68R ،VivoMini UN68U ،ASUSPRO Mini PC E520 و E420 به زمره نسخه‌های دارای CSM خواهیم بود.

hamirayane

ASUS Control Center

ASUS Control Center یک مجموعه متمرکز مدیریت فناوری اطلاعات است که راندمان سازمانی را از طریق کنترل کامل در یک رابط بسیار کاربر پسند افزایش می‌دهد. ASUS Control Center امکان نظارت بالا و بهترین تجربه مدیریت فناوری اطلاعات را برای محصولات سازمان و تجاری ایسوس فراهم می‌کند. محصولات ASUS CSM به وسیله ASUS Control Center به شما اجازه خواهند داد تا مواردی از جمله نظارت بر دمای سیستم، فن، ولتاژ کاری و وضعیت سخت افزارها را کنترل کرده و همچنین امکان مدیریت محیط دسکتاپ از راه دور، از جمله دسترسی به وضعیت برق سیستم مانند حالت‌های روشن، خاموش، آماده به کار و تنظیمات بایوس را فراهم می‌سازد. در بخش کنترل BIOS، حتی به‌روزرسانی آن نیز از این طریق امکان‌پذیر است. ASUS Control Center دیگر ویژگی‌های مهم امنیتی مانند دسترسی و یا غیر فعال کردن دسترسی به دستگاه‌های ذخیره‌سازی USB را در اختیار شما قرار خواهد داد.

ایسوس قبل از بازبینی محصول یک Engineering Change Notice (‏ECN)، یک اعلان پایان عمر محصول (EOL) را 6 ماه قبل از EOL محصول و اعلان آخرین سفارش خرید (LBO) را سه ماه قبل از EOL منتشر می‌کند که زمان کافی برای آمادگی سازمان شما جهت تبدیل محصول را فراهم می‌کند.

این سری نیز مانند مادربوردهای سری CSM به زودی در در کشور در دسترس خواهد بود. شما می‌توانید برای اطلاع بیشتر از نحوه خرید یا مشخصات محصولات سری CSM و مینی کامپیوترهای VivoPC سری CSM ایسوس با نمایندگان رسمی ایسوس در ایران در تماس باشید

 

 

 

 

 

منبع:gadgetnews

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.