مسدود کردن صفحات تبلیغاتی

0

حتما برای شما هم پیش آمده است که در هنگام مرور در وبسایت ها صفحات تبلیغاتی و یا اضافی باز می شود که این امر موجب اختلال در کار شما شده و آزار دهنده است و سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که چگونه می شود از دست این صفحات اضافه راحت شد؟

برنامه AdBlock کار شما را بسیار ساده کرده است گرا که این برنامه جلوی باز شده خودکار بیشتر تبلیفات و صفحات اضافه در اینترنت را می گیرد.

یکی ار مزیت هایی که این برنامه این است که می توانید برنامه Ad Block را به صورت یک افزونه بر روی مرورگر کروم و یا فایرفاکس نصب کنید که در اینصورت این افزونه در مرورگر شما کارهای مفید زیادی می تواند انجام دهد.همان طور که در تصویر زیر می بینید زمانی که وارد تنطیمات این افزونه در مرورگر کروم می شوید می توانید یک سری تنظیمات را برای کارکرد بهتر این افزونه انجام دهید.

hamirayane

زینه اول را که برای اجازه دادن به بعضی صفحات تبلیغاتی است که در صورتی باز هم صفحات تبلیغاتی برای شما باز می شود این گزینه را غیر فعال کنید.گزینه بعدی هم برای اجازه دادن به بعضی از صفحات لیست سفید یوتیوب است.گزینه های پایین هم می تویند در صورت بروز مشکل فعال و یا غیر فعال آن ها را بررسی کنید.

 

دانلود نرم افزار  adblock برای کروم

دانلود نرم افزار adblock plus برای کروم

 

 

 

 

منبع:beroozresani

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.