رفع مشکل قرمز شدن نمایشگر گلکسی اس 8

0
در هفته گذشته خبرهایی از کاربران سامسونگ منتشر شده بود  که هاله ای از رنگ قرمز را روی صفحه نمایش گوشی های خود مشاهده کرده اند و این موضوع را با این کمپانی در میان گذاشتند و ابراز نگرانی کردند.

بعد از نتشار این خبر سامسونگ این نقص فنی را قبول نکرد و به این موضوع اشاره کرد که قرمز شدن صفحه نمایش به کیفیت گوشی ارتباطی ندارد و میتوان این مشکل را از قسمت تنظیمات گوشی برطرف کرد.اما به طور کلی سامسونگ در این نسل در صفحه نمایش های خود از تکنولوژی موسوم به Deep Red technology استفاده کرده است.

اما کاربران زیادی نسبت به اظهارات سامسونگ در این زمینه ابراز نارضایتی کردند.به همین خاطر سامسونگ دست به کار شد تا با ارائه آپدیتی برای هر دو مدل مشکل هاله قرمز رنگ را به طور کامل رفع نماید. سامسونگ می گوید نصب این بسته روی گلکسی اس 8 دامنه نمایش رنگ در این موبایل اندرویدی را نیز افزایش خواهد داد.

اما سامسونگ سعی کرده است که تنها با ارائه آپدیت نرم افزاری رضایت مشتریان را افزایش دهد و در غیر اینصورت خود دیوایس مشکلی ندارد.

این آپدیت از هفته آینده در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.البته با ارائه این آپدیت دامنه رنگ نمایشگر را نیز افزایش می یابد تا کاربران به صورت دلخواه شدت رنگ قرمز را کاهش دهند.

 

 

منبع:beroozresani

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.