آموزش ساخت شماره مجازی برای دریافت و ارسال تماس و پیام

2

آموزش ساخت شماره مجازی برای دریافت و ارسال تماس و پیام

بسیاری از نرم افزار ها مانند تلگرام و یا واتس آپ نیاز به ثبت نام اولیه دارند که شما باید شماره موبایل خود را وارد کنید.زمانی هست که شما نمی خواهید دیگران شماره شما را داشته باشند و می خواهید هویت شما مخفی باشد.همراه ما باشید تا هویت تان را از دید دیگران پنهان کنیم.

شما می توانید با استفاده از وب سایت هایی حساب کاربری ای ایجا کنید که امکان دریافت آنلاین اس ام اس و تماس را دارد.

textnow

یکی از سایت ها، سایت textnow هست که امکان دریافت پیامک را میدهد.در سایت ثبت نام می کنید و وارد حساب کاربری خود می شوید، شماره تلفن خود را می توانید در قسمت Account details مشاهده کنید.

آموزش ساخت شماره مجازی برای دریافت و ارسال تماس و پیام

pinger textfree web

این سرویس به صورت رایگان در دسترس عموم است. شما به هنگام ثبت نام نیاز دارید تا یک کد پستی معتبر از ایالات متحده داشته باشید مانند 01001 که به راحتی در اینترنت می توانید پیدا کنید. بعد از ثبت نام لیستی از شماره ها را نمایش خواهد داد که می توانید یکی را برگزینید.اگر زمانی هم فراموش کردید شماره را می توانید در قسمت option  دوباره شماره را پیدا کنید.

hamirayane

sellaite SMS reciever

سیاست این وب سایت کمی متفاوت تر است. تعدادی شماره را در اختیار شما قرار می دهد از کشور استونی و این شماره ها نیز فعال هستند. زمانی که یکی را انتخاب کنید آن شماره از لیست دیگر خاج می شود و کس دیگری نمی تواند استفاده کند.

hamirayane

twilio

در سرویس Twilio یک شماره تلفن اختصاصی، رایگان در یک حساب آزمایشی برای هر کاربر در دسترس قرار خواهد گرفت. بنابراین شما می توانید با ایجاد حساب کاربری خود در این سایت ،کد تأییدیه را توسط شماره خود دریافت نمایید.شما می توانید شماره تلفن اختصاصی که از Twilo گرفته اید را با کلیک کردن بر روی NUMBERS در نوار منو بالای صفحه مشاهده کنید.برای مشاهده پیام های دریافتی بر روی LOGS که در ادامه MESSAGES قرار دارد کلیک کنید. توجه داشته باشید که حساب آزمایشی Twilio اجازه ارسال پیام را به شماره های تأیید نشده نمی دهد اما در دریافت پیامک از هر شماره تلفنی هیچ مشکلی ندارد.

hamirayane

recieve sms online

در این سرویس 9 شماره عمومی به کاربر داده می شود تا بتواند از هریک از این شماره ها برای دریافت زنگ و اس ام اس استفاده کند

hamirayane

 

 

منبع:beroozresani

گفتگو2 دیدگاه

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.