آموزش برقراری تماس تصویری در WhatsApp

0

بارها در وبلاگ و خبرهایی که از واتس اپ به بیرون درز می کند شنیده شده که کاربران این اپلیکیشن به زودی قادر خواهند بود با آن تماس تصویری برقرار کنند. حالا این فرصت فراهم شده و کاربران می توانند با کمک واتس اپ علاوه بر شنیدن صدای مخاطبین خود، تصویر آنان را هم مشاهده کنند. با گویا آی تی همراه باشید تا این ویژگی را شرح دهیم.

برای برقراری تماس تصویری، باید به بخش مشخصات مخاطب خود بروید و از میان گزینه هایی که واتس اپ در اختیارتان قرار می دهد، بخش تماس تصویری یا Video Call را انتخاب کنید. اگر مخاطب شما به تماس تصویری تان رضایت دهد و به آن پاسخ دهد یک تماس موفق ایجاد خواهد شد در غیر اینصورت با مشکلاتی مواجه خواهید بود.

hamirayane

وقتی که فرد تماس را تایید کرد می توانید هم صدا و هم تصویر وی را مشاهده کنید. باید بگوییم که کیفیت این تماس تصویری به میزان کیفیت سرعت اینترنت، دروبین های گوشی، و نمایشگر های طرفین ربط دارد و در این باره هیچ چیز قطعی وجود ندارد.

هنگام برقراری تماس تصویری شما می توانید به بخش های دیگر گوشی تان هم دسترسی داشته باشید. کافیست یک ضربه به صفحه نمایش خود بزنید. البته در این حالت شما دیگر تصویر فرد مقابل را نخواهید داشت و تنها قادر به شنیدن صدای او خواهید بود. نکته دیگر هم اینکه اگر بخواهید به تصویر مخاطب خود برگردید باید به برنامه واتس اپ و بخش تماس تصویری باز گردید.

hamirayane

هم اکنون جدید‌ترین نسخه WhatsApp  نسخه ۲.۱۶.۳۱۸  از اینجا قابل دانلود است تا بتوانید این ویژگی را در اختیار بگیرید اما اگر کمی صبر کنید نوتیفی بروز رسانی را دریافت خواهید کرد و اتوماتیک، با بروز رسانی، اپلیکیشن شما به تماس تصویری مجهز خواهد شد.  البته نکته مهم این است که کاربران نسخه بتا نمی توانند از این ویژگی استفاده کنند. کسانی که از لینک مذکور، واتس اپ خود را بروز رسانی می کنند باید ابتدا برنامه را حذف و مجددا دانلود و نصب کنند.

نظر شما در مورد این قابلیت واتس اپ چیست؟ با وجود اینکه هم اکنون ابزارهای دیگری برای برقراری این دسته از تماس ها وجود دارد آیا افزودن این امکان به واتس اپ یک تصمیم سازنده و موفقیت آمیز بوده است؟ تجربه شما در مورد نرم افزارهای تماس تصویری چیست و کدامیک را برتر از دیگری می پندارید؟ تجربیات ارزنده خود را با ما در میان بگذارید و با انتشار این مطلب روی شبکه های اجتماعی به کاربران واتس اپ در این باره اطلاع رسانی کنید.

 

منبع:gooyait

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.