اپلیکیشن پیام رسان Allo گوگل برای اندروید و iOS عرضه شد

0

اپلیکیشن پیام رسان Allo گوگل برای اندروید و iOS عرضه شد

گوگل امروز اپلیکیشن پیام رسان Allo را عرضه کرد و کاربران اندروید و iOS هر دو می‌توانند از این اپلیکیشن بهره ببرند. این اپلیکیشن ویژگی‌های متعددی مثل پاسخگویی هوشمند و دستیار هوشمند را با خود به همراه دارد که از قدرت بالای گوگل در دنیای وب بهره می‌برد.

البته توجه داشته باشید این عرضه به صورت مرحله‌ای است و طی چند روز به دست کاربران در بخش‌های مختلف دنیا خواهد رسید. همچنین در حال حاضر ویژگی پاسخگویی هوشمند تنها محدود به زبان انگلیسی است و سایر زبان‌ها به مرور اضافه خواهند شد.

الو تلاش گوگل برای عرضه‌ی اپلیکیشن پیام‌رسان هوشمند است تا بتواند علاوه بر حفظ ارتباط شما با دوستان و آشنایان اطلاعات بیشتری را نیز در اختیار کاربر قرار دهد.

برخلاف Duo که تنها نیاز به شماره تلفن شما دارد، Allo برای کار، نیاز به حساب کاربری گوگل شما نیز دارد. البته شما می‌توانید حساب کاربری گوگل خود را از این اپلیکیشن پاک کنید که در این صورت اطلاعات تقویم، جیمیل و فوتوز را از دست خواهید داد.

Allo به همراه Duo در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل معرفی شد که هر دو تحت نظر گروه محصولات ارتباطی گوگل که دو سال قبل تشکیل شده، توسعه داده شده‌اند. Duo به دلیل آن که قبل از Allo کارهای توسعه‌اش انجام گرفته بود زودتر عرضه شده و در پلی استور گوگل نیز ۱۰ میلیون بار دانلود شده است. البته آمار دقیقی از تعداد دانلود آن در iOS در دسترس نیست ولی مدیر تیم اپلیکیشن‌های ارتباطی گوگل از روند آن در اندروید و iOS راضی است.

می‌توانید APK اپلیکیشن الو را از این لینک دانلود کنید.

منبع:zoomit

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.