6 تا تغییر که باید در سامسونگ گلکسی 7 خود انجام دهید

0

برای شخصی سازی گوشی خود راه هایی مفید برای شما در نظر داریم.بعد از راه اندازی اولیه سامسونگ گلکسی 7 باید در تنظیمات تغییراتی ایجاد کنید.با ما همراه باشید.

1-شخصی سازی تم صفحه نمایش

galaxy-s7-themes

به راحتی می توانید از فروشگاه سامسونگ تم های مختلف دانلود و خریداری کنید.تم ها میتوانند اندازه و نوع فونت,ایکون اپلیکیشن ها را تغییر دهند.2 برای گرفتن تم از فروشگاه سامسونگ وجود دارد.یکی از سریع ترین روش ها فشار دادن انگشت بر صفحه نمایش و نگه داشتن ان وانتخاب تم است.سپس میتوانید وارد تنظیمات شده و تم را تغییر دهید.

2-دسترسی به پرداخت سامسونگ در هر جا

galaxy-s7-smart-pay

به جای تلاش برای پیدا کردن برنامه پرداخت سامسونگ بهتر است قابلیت آن را از مسیر زیر فعال کنید.

Samsung Pay, More > Settings >  Smart Pay

میتوانید دسترسی به samsung pay را روشن/خاموش کنید یا مشخص کنید که در قفل صفحه,خاموشی صفحه یا صفحه ی نمایش اصلی چه وضعیتی داشته باشد.با فعال سازی پرداخت هوشمند به پایین صفحه ضربه بزنید و پرداخت کنید.

3-غیر فعال کردن Flipboard  جلسه

galaxy-s7-flipboard-briefing

در گوشی خود طوری تنظیم کرده اید که اخبار مورد علاقه شما را در صفحه نمایش اصلی نمایش دهد که بعضی اوقات بسیار آزاردهنده است.با فشار دادن بر صفحه نمایش و کشیدن به سمت راست پنجره جلسه باز می شود که با سوییج موجود میتوانید آن را روشن/خاموش کنید.

4-تغییر در اندازه دسته برنامه ها

galaxy-s7-screen-grid

ایا میخواهید برنامه های بیشتری در یک صفحه از منوی خود داشته باشید؟یا برنامه های کمتر؟بر صفحه نمایش اصلی فشار وارد کنید و Screen Grid را انتخاب کنید.بعد اندازه های 4*4 یا 4*5 یا 5*5 برای شما نمایش داده میشود.

5-غیرفعال کردن Always-On Display

galaxy-s7-always-on-display

قابلیت Always on Display در مصرف باتری بسیار تاثیر دارد.برای غیر فعال کردن مسیر زیر را بروید.امکان شخصی سازی نیز دارد.

Display and wallpaper > Always On Display

6-تنظیمات آسان برای جستجو

galaxy-s7-settings-shortcutsسامسونگ امکان جستجوی سریع را فراهم کرده است.وارد تنظیمات شوید و گزینه ویرایش تنظیمات سریع را انتخاب کنید و میتوانید مواردی که بیشتر به آن ها نیاز دارید را اضافه کنید.

منبع : بروزرسانی

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.