چگونه از بلاک بودن در تلگرام خارج شویم؟

0

این روزها بیشتر کسانی که از تلگرام استفاده می کنند با توجه به حساس تر شدن تلگرام، از مشکل بلاک بودن رنج می برند.با ما در ادامه همراه باشید تا یک ترفند جالب برای خارج شدن از بلاکی را به شما معرفی کنیم.

در این قسمت قصد داریم درباره دلایل بلاک شدن صحبت کنیم اما به طور کلی شما زمانی که پیام بی پاسخ برای مخاطبین خود میفرستید بلاک خواهید شد منظور از پیام بی پاسخ پیامی است که شما برای یک نفر ارسال می کنید اما پاسخی دریافت نمی کنید و زمانی که شما این گونه برای مخاطبین خود پیام ارسال می کنید تلگرام شما را به عنوان یک تبلیغ کننده حساب می کند و اجازه ارسال پیام به دیگران را برای شما مسدود می کند و به معنای دیگر بلاک می شوید.در مورد اینکه چه تعداد پیام بفرستید بلاک خواهید شد هنوز معلوم نیست اما اگر شما پیام های یک طرفه زیاد میفرستید هر لحظه باید منتظر بلاک شدن باشید.

ساده ترین راه برای خارج شدن از بلاک بودن صحبت با ربات Spambot است که در این خصوص قبلا توضیح داده شده است و البته این را هم باید بدانید که از استفاده از ربات Spambot برای دفعه اول بلاک شدن کارامد است و در دفعات بعدی شما باید زمان بیشتری برای رفع بلاکی صرف کنید.اما نگران نباشید اگر شما هم از ربات Spambot نتیجه ای را دریافت نکرده اید ما در اینجا یک ترفند جالب به شما معرفی می کنیم که با استفاده از این ترفند می توانید کمتر از 24 ساعت حساب کاربری خود را از حالت مسدود خارج کنید.

رای انجام این ترفند مراحل زیر را اجرا کنید.

1- شما باید یک حساب کاربری با شماره تلفن فرد دیگر (دوست خود) ایجاد کنید

2- نام تلگرام خود را با نام دوست خود جابه جا کنید به عنوان مثال اگر شما X هستید و دوستتان Y باشد ؛ بعد از تعویض کردن اسم ها ، شما Y می شوید و دوستتان X.

3- مرحله بعدی تعویض عکسهای پروفایل است. بدین صورت که شما عکس پروفایل خود را به دوستتان می دهید و دوستتان هم عکس پروفایل خود را برای شما ارسال می کنید و پس از آن اقدام به تعویض آن می کنید.

4- بعد از عوض کردن عکس ها شما باید آیدی های خود را نیز تعویض کنید.

برای مثال نام آی دی من Nahid@ است و آی دی دوست شما mahtab@

پس از جابجا کردن آدرس ها یا همان آی دی؛ در مرحله آخر شما باید وارد یک گروه شوید و هر 5 دقیقه دو خط متن بگذارید(هر کدام دو بار).

 

پس از ارسال متن خود در گروه تا 24 ساعت آینده یعنی یک روز کامل نباید هیچ پیامی ارسال کنید.

 

تبریک: اکانت شما از ریپورت خارج شد و شما می توانید اسم ، عکس و آدرس خود را مجددا به حالت خود باز گردانید.

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.